Един много хубав ден

сряда, 2 януари 2013 г.

| | |
  Днес денят беше особено хубав.Събудих се към 10 часа направих си съживяваща напитка, седнах в леглото си и взех книгата ,която четях и я прочетох :д(оставаха ми само 2 глави де и държа да кажа че книгата беше много хубава ,и нямам търпение за продължението й). След това разходих моят прекрасен аляски маламут.След като се прибрах сестра ми най-сетне бе станала и мързелувахме двете заедно ,бяхме си самички ,йей.Държа да кажа че днес не бях от най-бързи хора и докато закуся беше станало 12:30.След това оправих малко в нас и излязох.Бях с моя великолепен приятел.Трябваше да свършим малко работа и използвахме деня ,за да свършим много полезни неща и да се разходим.Купихме най-различни глупости де,като кабел ,брошка,сутиен ии платихме Булсаткома на баща му .Е глупости,глупости ама си вършат работа нещата,особено сутиена :Д .Беше много хубаво да си се разхождаме и да си говорим.Даже за награда получих гофрета с шоколад (обожавам гофрети). Помотахме се още малко в тях и се прибрах.И до сегашен час отново мързелувам.Честно ви казвам нямам сили за нищо.Денят така ме е уморил, а и този студ навън.А и какво да правя,разходих си кучето,пуснах пералня,стаята ми има вид,значи всичко е наред.
   Утре обаче трябва да поуча преди рождения ден(да ,да утре съм на рожден ден :Д). Имам доста неща и трябва да се захвана те май не са много тежки :Д.
  Е стига толкова,друг път повече.

S.A.

P.S.Благодаря за страхотния ден гадже.:*

1 коментара:

hoir каза...

Trqbva da ima poveche postove za hubavite dni s men
Btw znam kakvo si pravila kato si izpila sujivqvashtata napaitka ;););)

Публикуване на коментар