Няма да забравя

четвъртък, 3 март 2011 г.

| | |
Не мога да забравя!!
Не мога да забравя онзи поглед,гласът му,излъчването му,начинът, по който се чувствах тогава и колко глупаво постъпих.Бях заслепена от случилите се неща,бях се променила.За кратко бях успяла да захвърля себе си и да се опитам да бъда някоя друга.Но защо точно тогава,защо трябваше да изпусна може би едиственият си шанс.Защо трябваше просто да стоя и да гледам.Но аз никога няма да забравя.Както няма и да забравя горещия пясъкът под краката си,вълните разбиващи се около мен,водата под краката ми -топла и студена едновременно,прегръдката на онова лято,различното лято.Лятото след ,което никой не беше същия.Ще запазя всеки спомен,колкото и нищожен да е той.Ще запазя спомените за онова лято,както и за онова непознато за мен момче.Защото с някой хора се срещаш всеки ден и се подминавате,но други оставят следа без дори да спрат..

0 коментара:

Публикуване на коментар