И пак времето

вторник, 2 ноември 2010 г.

| | |
В неделята върнахме часовника с един час назад.Е факт ,но аз още не съм всикнала.Страмно помня че миналата година въобще не ми пукаше,даже се радвах ,че ставам по светло.Но тази година не е така.Днес е вторник, а аз още не съм си нагласила часа нито на телефона ,нито на часовника в стаята ми(компютъра се сменя автоматично иначе и него нямаше да наглся) по простата причина че не искам.Аз съм си инат и дори не искам да приема тъпия факт че трябва да си сверя часовника.Защо ли?
Ако трябва да съм честна дори и аз не мога да си отговоря точно.Но просто не искам. Имам чувството ,че сякаш добавят още мъчителни часове към ежедневието ми или че някой се опитва да ми го отнемне."Крадец на време"една от любимите ми реплики напоследък(Взета е от книгата ,която чета "Крадец на време" Хд на Тери Пратчет ).Може ми да открадеш време?Естествено.Ето пример :Тръгвате си от училище и сте супер щастливи че най-сетне се махате,въпреки че като се приберете трябва да учите за конторлното по химия ,което ще бъде следващия ден.И някакъв идиот ви спира и започва да ви говори пълни глупости,неща от ,който въобще не се интересувате ..И ето той краде от вашето време на спокойствие(този пример не е реален ,просто имам страхотно въображение ХД).И на мен ми се случва някой да ми краде времето ,но е много дълго и сложно ХД...
Там това е хора...надявам се в скоро време да спра да се инатя и да си сменя часовника ,за да не подраня с цял час за училище.Въпреки че това ще бъде кошмар .....Като се замисля никога не съм го сънувала.Винаги съм сънувала ,че закъснявам ужасно...Защо ли?!

0 коментара:

Публикуване на коментар