Изгубих баланса

неделя, 24 октомври 2010 г.

| | |
Ако това беше дневникът ми ,щях да започна с обикновенното "Скъпо дневниче ",но е не е ,така че ще започна друго яче..
В момента часът е 21:40,.седя пред компютъра си облчена с  любимата си бяла тениска "Prada" и долнището на розовата ми пижама , слушам песента Alll I need на One Republic и си мисля колко ужасна бе тази седмица за мен ...е с няколко изключения.
Понеделникът определено беше хубав ,въпреки гадната програма.След училище се видях с Мари и се разхождахме по "Славейков" ,ходихме до блиблиотеката и ядохме вредна храна в "McDonalds" ,бяхме и с Мишето ,така че беше още по забавно.На прибиране даже се засекохме с Криси и Цвети.
Но след това седмицата вече се превърна в ужасна.
В училище някои особи бяха решили да се правят на интересни,да изпробват нервите ми и така нататък.Вкъщи пък баща ми пак "не беше в настроение".И естествено изгубих баланса ..Бях ядоса през по-голямата част от времето..
В сряда имаше малка почивка от нервите. Ходих на театър,заедно с класът ми.Гледахме пиесата  "Дядо Коледа е боклук".Беше много смешна и изобщо беше много забавно,защото до ме мен седеше един "рошав пич" ,които още повече ме разсмиваше и с който междодругото искам да се запозная хД.
До края на седмицата всичко в училище успя да се нормализира и останаха само вкъщните проблеми.Но де да беше така.Появиха се нови.Е те не бяха точно мой ,но бяха на приятел.А според мен няма по-лошо нещо от това да гледаш как някой страда ,особено близък.
Съботата бе хубава .Видях се с приятелите ми от детство .Беше забавно.Да си поговорим,да поиграем на глупави игри,да се сравняваме и да се сваляме хД.
Е стигнахме и до днескашнния ден.Последния.Направи имам чувстовото че сънувам.Тази седмица наистина ли свърши ,наистина ли си отиде.И да за да се докаже че животът е гаден днес се скарах с баща ми,защотото отказах да му се подчинявам .Вече не съм на 2 за да ми казва какво да правя ..А когато приятелите ти трябват те естествено са в Мола а не при теб.Е супер нали?!
Просто ужасно се радвам ,че на седмицата и се видя края...

                                                                                             S.A

0 коментара:

Публикуване на коментар