Какво стана??

събота, 15 януари 2011 г.

| | |
Животът се промения.Ежеднвието се променя и в един момент всичко е различно...
Така стана и с мен.Някой неща се промениха ,други хора бяха до мен докaто някой отсътсваха.Тези други хора промениха мен,промениха животът ми.Гледната ми точка.С тези хора имах един страхотни моменти.Моменти които никога няма да забравя.И за пръв път от много време границите бяха някъде далеч.....Мина време и като че ли животът ми се върна с границите.Онези граници на нормалното.Границите ,които до скоро бяха в миналото.Миналото отново се превърна в бъдеще.А какво стана с настоящето ?Къде отиде то?Какво стана с онези ,другите хора?Защо се подминаваме сега?Като непознати....
Мога ли да запязя себе си,същността си и онези ,другите хора,които промениха животът ми??

0 коментара:

Публикуване на коментар