28 май 2011

събота, 28 май 2011 г.

| | |
 Отдавана не съм писала.Затрупана съм с чернови.Мънички недовършени творби,който може би никога няма да бъдат довършени ,пък още повече да бъдат публикувани.Но просто вдъхновението ме е напуснало,а всички останали дни  ми се струват много ... мммм не знам ,просто да кажем не като за блога Хд.Но днес ,днес беше различно.
 Часът ,когато се разсъних за първи път беше 7:26.Не е рано като се има предвид ,че съм си легнала в 11,но аз бях адски изморена и ми идеше да линчувам Криси заради ранният и смс.Та естествено че не станах Хд.Станах не чак толкова доброволно в 8 и 25,когато мама ми беше направила закуска.Умирах от глад,имам чувството че напоследък само ям и само съм гладна Хд.Та закусих,гледах детски( Хд),оправих се и излязох, с малко закъснение.Естествено 85 ми тръшна вратите под носа и реших ,че днес повече няма да се кача на този ужасен автобус.Отидох за традиционния трамвай , с който стигна за удивителните 10 минути,а спирката ,която ме делеше от мястото на срещата (сиреч KFC) я минах с кракомобила Хд.Бях закъсняла само със 7 минути(ако бях изчакала следващия 85 щяха да са само 4,но отказах да тичам за него(отново) за една спирка)... На мястото на срещата дойдоха удивителните 13 човека + мен .Подписаха ми се на списък ,които ще трябва да представя на класната ,и тръгнахме .Всеки на където му иска  душата Хд.Едни в "Papaya",защото била най-близо,втори някъде да се напият.А трети,сиреч ние ,отидохме в Борисовата градина.До ЦУМ с кракомобила Хд,а от там за една спирка с метрото.
 Като цяло беше много хубаво.приятни разговори,разходки,мързел,сладолед,смях и песни(буквално Хд).Аз естествено свинята не се задоволих само със сладолед, а ми трябваха и пуканки Хд.А Мими горката въздишаше по един пич със сладък задник Хд.
 Като се заканихме да си тръгваме дойде и още едно момиче от моя клас(коментар за момичетата, с който бях (Хд ) сладки са особено Деси и Мими ,Никол ми е приятна ,а Бони ,тя определено е човек  с който можеш да водиш смислен разговор).Видяхме се ,подписа се в списъка и аз ,Деси и Мими тръгнахме.Трябваше да мина през работата на тате за някакви неща.Деси и Мими се отказаха, боляха ги краката ,а ходенето беше поне половин час,така че те се качиха  на следващата метростанция и се прибраха, а аз геройски се лутах из глухите улички и не се загубих (happy) .Взех нещата от тате,качих се на 6 трамвай (отново,с него отидох и до KFC ) и се прибрах.
Ядох(свиня Хд),починах си и ми се обадиха да излизам.(Имам чувството че понякога не почивам Хд.)Беше дошъл Павката .Един пич от стария ми клас.Беше забавно.Бяхме и с Мари,които не  съм виждала от сумата време(това мой трябва да го подчертая Мари за теб Хд).Бях си облякла любимата ми тениска ,за вечни времена,от Jennifer,както и новите сандалки и си ми беше супер.То ние бяхме  в Тедди през повечето време ,но това са подробности Хд.Играхме покер и бих казала ,че определено имах късмета на начинаещия Хд.Не знаех какво правя.Но ги победих (happy).
Прибирането в нас ми се виждаше адски гадно нещо,въпреки че бях адски изморена и сега за мене  блажено удоволствие на си лежа на леглото ,и да си слушам любимите песнички Хд , все пак днешния ден беше дълъг....

0 коментара:

Публикуване на коментар